Masszőrkereső

-

masszázshirdetés

Masszázsoldalak fogyatékosságai

2018-02-07

Mintha ugyanabból az elcseszett tankönyvből leste volna a tudnivalókat mindenki, aki a masszőröknek csinál weblapot.
Mind többen érzik úgy, hogy a neten is illik megjelenni és lehetőleg saját weblapon. Szinte mindegy, hogy ezt a középiskolás fiad, valami lelkes vendéged, esetleg profi műhely készíti, a végeredmény kevés kivétellel ugyanaz.
Rossz weblapok tömege.
Nehezen használhatók.

 

Íme néhány a leggyakrabban elkövetett hibákból.

 1.

A honlap NE zenéljen!
Tessék elképzelni a helyzetet, amikor valaki a munkahelyén, vagy otthon, az éjszaka csöndjében, alvó családtagok közelében bukkan a drága honlapra, ami azonnal muzsikálni kezd, frászt hozva a böngészőre. Vagy épp valami kellemes zene szól neki más forrásból?
Keresni fogja a zene kikapcs gonbot?
Egy fenét!
Azonnal bezárja az ablakot és többet felé sem néz, legyen az bármilyen szép és bármilyen profi.
 

2.

Tilos a lopott anyag!
Lehet hogy a tulajnak tetszenek majd a netről letöltött, amúgy unásig ismert masszázsfotók, vagy a masszázsfajták leírása, ami eddig 117 oldalon szerepelt szó szerint, de tessék elhinni: aki masszázsra jár és a masszázsoldalakat böngészi, azoknak ez a könyökén jön ki. Sokkal jobb, ha a masszőr a saját szavaival mutatja be a tevékenységét, kerülve a közhelyeket, az olyanokat, hogy "a mai rohanó világban", vagy "társadalmi kihívásaink", "legősibb technika". az ilyenekkel tele a padlás.

3.

Fiú vagy lány?
A masszázs intim viszony két ember között akkor is, ha teljesen nélkülözi az érzékiséget. Sok embernek nem mindegy, hogy azonos, vagy ellenkező nemű ember fogdossa őt egy órán keresztül. Az egyik legfontosabb dolog, hogy a masszázst hirdető lény hím- vagy nőnemű-e, mégis, nagyon sok weblapból ez egy kicsit sem derül ki.
Ha már a tisztelt szolgáltató fél kiírni a nevét, legalább utaljon arra, hogy a lábát és a hónalját, vagy az arcát borotválja.

4.

Mutasd magad!
Ha az oldalon van galéria, akkor vajon a látogató azért kattint oda, hogy gyertyák, füstölők, lepedők és enteriőrök csodás fotóit nézegesse, vagy mert arra kíváncsi, hogy egy ápolt, bizalomgerjesztő lény várja őt, nem valami lepusztult, alkoholista bányarém, esetleg egy látens szatír.
Tessék kitenni az oldalra egy smink és retus nélküli, NEM MŰTERMI saját fotót, mert az megnyerőbb, mint bármilyen fotósopos műremek, vagy a külföldi masszázsoldalakról lenyúlt képek.
 

5.

Ne kelljen keresni az elérhetőséget!
Olyan jó lenne, ha az alapvető információkért nem kellene kattintgatni és mindjárt a kezdőoldalon látszana, hogy a masszőr Sárospatakon, Zalaegerszegen, vagy Pécsett várja a vendégeket, továbbá hogy mikor van nyitva.

6.

A szép lapot be is kell vezetni
Ha készült neked egy szép honlap, az nagyjából annyit ér, mintha lenne egy gyönyörű szórólapod egy példányban, amit felteszel a szekrény tetejére.
A honlapot linkdiplomáciával, csere- és kereszthivatkozásokkal, regisztrációkkal és hirdetésekkel mások számára is elérhetővé, a keresők számára pedig fogyaszthatóvá, megtalálhatóvá kell tenni. Ezt jó ha hozzáértő csinálja és a webdizájner általában nem ilyen, mert az övé egy másik szakma.
Ha meg erre már nem maradt energiád, akkor ez eddigiek is fölöslegesek voltak.

7.

Légy egyértelmű
Sokféle masszázs van és sokféle igény. Van, aki gyógyulást, felfrissülést keres, mások pedig könnyű kielégülést. Célszerű, ha a hirdetés valóban a kínált szolgáltatásról szól, méghozzá egyértelműen, fellengzős és kétértelmű fordulatok, rébuszok nélkül.
Akkor van esély arra, hogy megtalálja a zsák a foltját, a gyógymasszőröket nem zaklatják erotikus kérdésekkel, a gyógyulni vágyó vendéget meg nem éri hidegzuhanyként, ha a lába közé nyúlnak.